nedelja, 20. november 2011

Arhitekt


Danes je dan
za veselje in ples.
Je duša prižgala 
radostni kres.
So angeli dvignili
me na svoja ramena.
Je meglo premagala
žareče rumena
največjega sonca,
lune in zvezd,
da je zavriskal
ves moj svet:
arhtekta je našel
za most do nebes.



Toliko megle je v teh dneh tu v Ljubljani. Včeraj sem šla na primorsko, v Žagolič, v naravo in na sonce.Je pasalo. Vendar sem ugotovila, da me tudi ta megla ne moti toliko. Zakaj? Danes sem spoznala, da zato, ker je v mojem svetu ni! Trenutno :) Kako radosten občutek. Vem, da ne bo trajalo večno, toda upam, da čim dlje.

Elizabeth Gilbert: Jej, moli, ljubi:
"... potem je najboljše, kar lahko naredimo v odgovor na naš nerazumljeni in nevarni svet, da vadimo ravnotežje znotraj - ne glede na to, koliko norosti izpareva zunaj."

Ni komentarjev:

Objavite komentar