nedelja, 13. maj 2012



Z zamikom



Danes me je zadela zgodba,
ki sem jo obiskala 
včeraj.
Komaj sem ujela odmev
tvojih besed.
Z vonjem sivke sem skušala
odgnati molje v tvojem spominu,
izgubljala pa sem se 
v megli pogleda.
Tam zdaj igra le blues.
Roka že s težavo nosi
vso težo mehke kože,
ki jo je kar naenkrat preveč.
V njenih gubah se vrti
dokumentarec o času,
ko si pila kavo za našo mizo,
oddajala svež vonj življenja
in pihala na odrgnine in podpludbe
mojega otroštva.




Včeraj sem bila na obisku v domu ostarelih. Moja najljubša teta počasi ugaša. Stara bo 78 let. Je že dovolj stara? Ja, zadelo me je njeno umiranje, zadelo me je danes ....

Mitch Albom: Pet oseb, ki jih srečaš v nebesih
"Naključnih dejanj ni. Vsi smo povezani. Življenje enega človeka ne moreš ločiti od življenja drugega, tako kot ne moreš ločiti lahnega vetriča od močnega vetra. Življenja se prepletajo. Smrt ne vzame zgolj nekoga in spregleda drugega. Ob teh majhnih razlikah med vzetim in puščenim življenjem se življenje vseh spreminja." 

Ni komentarjev:

Objavite komentar