sreda, 23. februar 2011

Rasti!

Svojemu devetletnemu sinu Jakobu sem kupila album Jungle mania. Podoben je albumu, ki sem ga jaz polnila, Kraljestvo živali. Za vsak nakup za devet evrov ti podarijo pokec petih nalepk. Končne nagrade ni, ko ga zapolniš ga le zapolniš. Toda to Jakoba sploh ne moti. Ker je ob vsaki slikici živali tudi razlaga, je ugotovil, da je nagrada to, da se naučiš nekaj novega. Všeč mi je bilo njegovo razmišljanje.

Tudi on, tako kot jaz obožuje knjige. Doma jih ima že lepo zbirko. Med njimi je tudi knjiga Brigitte Weninger in Eve Tharlet ANGELČEK, MEDVED IN OKROGLA LUNA.( No, to sem v bistvu kupila zase:). Ima tudi čudovite ilustracije. Knjiga govori o angelčku, ki je na polno luno, ne najbolj spretno, pristal na zemlji in prestrašil prijaznega medveda. Predstavil se je kot vajenec zelo lepega, a težkega poklica Angela varuha. Za končni izpit se mora naučiti letenja, pristajanja in angelščine. Poleg tega mora do naslednje polne lune vsako noč stražiti in svojemu varovančku vedno znova šepetati v uho tisto vEliko besedo. To je res malo dolgočasno, a beseda je zelo pomembna. Medved pa mu je predlagal, da bi mu povedal še kakšno lepo zgodbo, tako za lahko noč, pa kakšno smešno, pa še kar kakšno. Ideja je bila angelčku všeč. Medveda je zanimala tudi tista vElika beseda, vendar angelček ni bil prepričan, če mu jo lahko zaupa. In sledi 28 lepih, poučnih, smešnih in še kakšnih zgodb. In konec?
 
Angelček je objel starega medveda okrog vratu in mu zašepetal v mehko, kosmato uho: "Zdajle ti bom izdal tisto vEliko besedo, ki je vse življenje ne smemo pozabiti. To je RASTI! Si razumel, kaj to pomeni?" "Jasno!" je zabrundal medved. "Vse kar je majhno naj raste navzven, vse veliko pa navznoter. Tako ostaneš vedno živ ter vsak dan večji in pametnejši."
 
No, navzven že dolgo ne rasem več, vsaj v višino ne, rast navznoter pa se še vedno ni končala in vem, da se nikoli ne bo. Toliko stvari me še čaka......

Ni komentarjev:

Objavite komentar