petek, 9. avgust 2013

Premik


Krakajoče vibriranje glasilk,
ki so pozabile zveneti,
ko so z mrežo za metulje
mahale po zraku za sekundami praznine.
Zarjaveli tečaji vrat, 
mimo katerih se mukoma rinejo
osamelci besed.

Na drugi strani ona,
muzajoča, nasmejana
na veličastni gugalnici.
Noče povleči za kljuko,
odpreti.
Ne.
Jaz sama moram do nje.




Za ustvarjanje potrebujem prazno glavo! Še med  tem pisanjem sem odgovarjala na vprašanja glede ploščic v kopalnici, šla v Merkur, naredila zajtrk otroku - čeprav bi si ga lahko sam :) Potem se mi ustvarjalna nitka pretrga, da o kakšnem obisku pesniške muze niti ne govorim. Na trenutke se mi utrne kakšna misel, včasih mi jo uspe celo napisati, da jo enkrat v prihodnosti mogoče celo vključim v novo pesem.
V takih dneh čutim napetost, celo razočaranje, ker izgubim stik sama s sabo. Težko se osredotočim, misli mi kar begajo, se dvigajo, spuščajo ...
Vem, da je težava v meni. Velikokrat se ne odločim za dejavnosti, ki bi mi pomagale, ampak igram igrico na računalnik (igram le  Zuma Delux), nadziram facebook, gledam TV. Tu pa res lahko nekaj spremenim in to vsak trenutek. Če se le odločim ...

Elizabeth Gilbert: Jej, moli, ljubi:
"Če počistiš ves ta prostor v glavi, boš tam imela vakuum, odprt prostor - vrata. In ugani, kaj naredi vesolje z vrati? Pohitelo bo noter - Bog bo pohitel noter - in te napolnil z več ljubezni, kot si kdaj sanjala.

2 komentarja:

  1. Ne vem, če imam prav, a vseeno mislim, da si mora človek privoščiti tisto obliko sprostitve, ki ga veseli. Sama pišem takrat, ko si tega želim. Navadno se pesmi in zgodbe spletajo v postelji, haikuji udarijo v naravi.:)
    Veliko navdiha!
    In lepo poletje, kar nam ga še ostaja!

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, se strinjam Lea, toda ob vsem tekanju, pregovarjanju in obveznostih (nekatere bi lahko todi izpustila), izgubim željo. Za nove stvari je potrebno počistiti prostor v glavi :)

    OdgovoriIzbriši