sobota, 27. julij 2013

Nenavadna enačba


Sem bila postavljena
ali sem sama skočila
v zračni vrtinec dežele Oz.
Premetava me centrifugalna sila,
meče v navidezne stene,
kjer se lomi sivina.
Spremljam enačbe Špicparkeljca
in spreminjam njih rezultate,
da bi našla čudežni fižolček,
ki bi me dvignil do zlate goske.
In ta ...
Ta bi me prinesla nazaj,
pod napušč domače strehe,
saj ima tam gnezdo,
kjer vali zlata jajca.




Šla sem v knjižnico, zagrabila knjigo Princ poezije in jo brala in brala in brala in navdušeno vrnila z besedami: "Imate še kašno knjigo te avtorice?" Knjižničarka pogleda v računalnik in reče: "Seveda. Vi ste prebrali tretji del trilogije Magdalenine linije."
Na, kaj zdaj? Nič. Če sem tretji del prebrala kot bi bil samostojen, bom pa še prva dva. Rezervila sem ju in dobila najprej ... drugi del. Tudi ta je za mano. Čaka me še prvi del. 
Knjigi sta me prevzeli. Veliko je zgodovinskih podatkov o Medičejcih (tretji del), Toskanski grofici Matildi (drugi del). Veliko je govora o cerkvi, krščanstvu, Jezusu, Mariji Magdaleni, Bogu ... O Ljubezni, sorodnih dušah - dvojčicah, usodi ... stvareh, ki me zelo zanimajo, o katerih se veliko sprašujem in včasih dobim tudi odgovor.
Take knjige me napolnijo z energijo in zaupanjem v življenje, zaupanjem vase. Začutim, da so odgovori zelo blizu, v meni, če znam prisluhniti in videti.

Kathleen McGowan je v tretji knjigi Princ poezije zapisala:
"Pridejo trenutki, ko se moramo preprosto predati moči nečesa večjega od naše omejene človečnosti."

2 komentarja:

  1. Včasih sem hodila v kino v Gorico (Italija), tam smo gledali filme na podoben način, najprej konec, potem smo prišli do začetka in se prepustili zgodbi vse do že videnega.

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
  2. A veš, da mi je prav zanimivo tako brati :) Knjiga pa me je navdušila predvsem zaradi zgodovinskih dejstev - preverjala sem jih na googlu :) In neko posebno energijo. Res je dobro vplivala name :)
    Lep dan Lea, naj ti ne bo prevroče :)

    OdgovoriIzbriši