sobota, 23. november 2013

Prijateljica ... najboljša!

 
Pikapolonice preobračajo kozolce
na travniku bosopetih nog.
Spuščajo hihitajoče milne mehurčke
v katerih so ujete
note najlepših akordov
medenega abonmaja
mojega življenja.
 


 
Prejšnjo soboto sem bila v Mirnu, pri Marjani. Bonsajisti so imeli delavnico, jaz pa sem se odločila, da preživim ta čas pri svoji najboljši prijateljici. Še iz vrtca. V OŠ je bila v A, jaz pa v B razredu. Jaz sem živela v "centru" Kanala, ona na "Kwrpi" in do nje sem morala po stopnicah, ki sva jih neštetokrat šteli, ampak zdaj ne vem, koliko jih je. Obredli sva vse skale in kamne ob Soči, raziskovali gozd nad Kanalom, strugo hudournika. Ker doma niso imeli TV sva pri nas gledali nešteto filmov, nadaljevanjk. V Novo Gorico sva štopali v vsakem vremenu, pa naj je bil dan ali noč. V srednjo šolo je hodila v Tolmin, jaz v Idrijo. V študenstkih časih sva nekaj časa celo živeli v isti sobi ( jaz sem se pri njej švercala :), kasneje v istem bloku, v Rožni dolini blok št. 4. Zdaj živi v Mirnu, jaz v Mednem. Ne kličeva se prav pogosto, toda tisti pogovori so zeloooo dolgi in kot da sva se ločili šele včeraj. Vse ji lahko povem, brez strahu, da mi bo zamerila, da bo užaljena, da bo obsojala. Vedno me poskuša razumeti, čeprav me vedno ne, toda se trudi.
V soboto sva preživeli skupaj skoraj 6 ur, polnih, bogatih, klepetavih. Pomagala sem ji pri kuhanju, zato, da sem ji bila bližje in sva res izkoristili vsak trenutek. Obujali sva spomine, premlevali sedanjost in vse je bilo tako ... prav! Občutila sem tisto pravo otroško radost! Nekoč mi je napisala: "Kot biser v školjki, skrit na dnu morja - nevidno, toda najdragocenejše in večno - PRIJATELJSTVO. Ni pomembno, da naju loči toliko km. Zaradi mene bi lahko živela na drugem koncu sveta, še vedno bi bila  moja NAJBOLJŠA prijateljica. Takih zame ne delajo več ...
 
William Paul Young, Koliba:
"Prijatelje lahko poljubiš v slovo in odideš daleč stran, toda hkrati jih boš popeljal s sabo v svojem srcu, mislih, drobovju, ker ne samo, da živiš v svetu, temveč tudi svet živi v tebi."
 
 



2 komentarja:

  1. Kako lepo je tako prijateljstvo :)
    Vesela sem za vaju :)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
  2. Pravi prijateljici in iskreno prijateljstvo.

    OdgovoriIzbriši