sreda, 16. maj 2012

Lahko sem drevo




Jaz sem ženska.
Toda lahko sem tudi drevo.
Ali boš oblikoval
tudi mojo krošnjo
in je ne le slučajno in nehote lasal
s svojimi besedami?
Boš očistil moj nebarij prahu
in ne le zemlje,
saj pogosto ostaja neopažen?
Boš ugotavljal mojo prednjo stran,
dal povdarek kvaliteti
debla, vej in vejic?
Se poglobil v moj značaj
in me končno posadil
v pravo, glazirano posodo.
Daj, poišči še tokonomo
in postavi mene na razstavo
v višino svojih oči.
In samo eno vztopnico -
zate.



Imaš družino, imaš partnerja, a se počutiš sam. Zdi se ti, da tekmuješ z duhovi, ki niso duhovi, je nekaj otipljivega, nekaj prekrasnega. Se sprašuješ, kaj je res res, katere besede so prave, katere namenjene tebi, če to sploh je pomembno, ker nisi prepričan, ali si jih sploh prav razumel. In začenja se drama v glavi in na koncu ugotoviš, da je scenarij vendar možno spremeniti in da je to v tvojih rokah, pravzaprav prepričanjih.

Richard Bach je v knjigi Polet v globine zapisal:
"Ne gre zate ali za tisto, kar narediš zame. Osrečuje me moje prepričanje. In moja prepričanja so moja odgovornost, ne tvoja."



Ni komentarjev:

Objavite komentar