petek, 11. maj 2012



Galerija


Ponovno vstopam v prostore
tvoje galerije, Boginja.
Postavila si na ogled
novo postavitev.
Pestre akvarele odtisov
svojih poganjkov in sveže barve las,
prepletene s cvetnimi kitkami.
Glasbo svojega orkestra
veselih kljunčkov in poskočnih krakov.
Za prvim vogalom
so sprehodi čez mavrični tobogan
in spust v skrinjo pod njim,
kjer se škropijo vodne kapljice
smeha in vriska
počitniških otrok.
Z rokavčki ali brez.
Odprte knjige
v senci borovcev ali viseči mreži
pod dvoriščno magnolijo.
Čakajo me portreti tvojih oči
v jantarjevi barvi,
z rumenimi, rjavimi, rdečimi pikicami
v globinah pogleda.
In znova tvoje petje
ob spremljavi
šolskega zvonca in starega klopotca.
Poljubi tvojih ust z okusom mošta.
Vem, tam je tudi herbarij ledenih rož,
črnobele stopinje kraške burje
s korci v naročju.

Med vsem tem
vitrina zame in prazni listi,
da zapišem
poklone in molitev tebi.
Ne, ne rabim večne sreče,
naj večno traja le občutek,
da si jo zaslužim:
brezplačno vstopnico za ogled
in srkanje medičine iz tvojih kozarcev.


 Večino dneva sem preživela v hotelu Mons, kjer sem pomagala pri pripravi Evropske bonsajske konvencije. Kakšna drevesa!! To morate videti! Večkrat je Tomaž rekel, da ob bonsajih intenzivneje doživlja letne čase. In ko jaz v tem času pomislim nanje vidim vse zeleno in sočno in bogato in in ...ne vem, tako zelo posebno! Tako zelo WAW!






Kot je rekel Lao Ce:
"Narava deluje nenamerno in ni pravična. Z vsakim od nas deluje enako in nepristransko."

Res mi je zelo pri srcu!

P.S. Pridite v Mons, res se splača!

Ni komentarjev:

Objavite komentar