torek, 14. februar 2012

Nekaj več ...

26 let se bolj intimno poznava, 20 let živiva skupaj, 10 let nama dela družbo Jakob. 26 let ... Bili so vzponi, padci, borbe in radosti. Vedno pa občutek, da tako preprosto mora biti, da je to to. Zanimivo je, da se občutek neke topline, bližine velikokrat poglobi, ko ga ni doma, npr takrat, ko so razne večje športne prireditve :), bonsajistične zadeve :) In tako se redkokdaj takrat počutim osamljena ...


Si bil mogoče res ti,
ki me je požgečkal za ušesom?
Mogoče si pa že tu.
Mogoče to ni le občutek ugodja,
ki ga čutim tam spodaj,
kjer je mehko, gladko, čakajoč nate.
Ali je to le prisluh?
Vse tiste nežne besede, ki sem jih slišala.
So to tvoje misli?
So to tudi tvoje želje?
Zagotovo je nekaj res:
to ni le senca, ki je švignila mimi mene.
To ni le privid, ki se pojavlja in izginja.

Ali tudi ti čutiš?
Nekaj plava nad tabo,
te čuva, objema, ko ti je hudo,
hladi, ko ti je prevroče.
Nekaj se tudi tam smeje s tabo,
odmika kamne, da se ne bi preveč spotikal.
Odpira oči za vse lepo,
odpira ušesa za vse melodije.

To ni privid.
To ni fatamorgana
s simfoničnim orkestrom nad oblaki.
To je nekaj več.

Mogoče mi bo uspelo poleteti,
te med sanjami objeti,
te požgečkati za ušesom.
Takrat boš tudi ti začutil,
nekaj mehkega, gladkega, ki utripa zate.
To bo najina otvoritev iger življenja.
Vse himne bodo najine.
Vsi rekordi potolčeni.
Na odru le midva
in veličasten ognjemet.


Valentinovo mi nič ne pomeni, (sem že prestara :), verjamem pa v ljubezen, kompromise, dialog. V knjigi psi je Eros nesrečnemu človeku predstavil tri zakone življenja:

  • SPOŠTUJ SVOJ SVET IN ENAKO SVETOVE DRUGIH
  • NE SODI SVETOV DRUGIH PO SVOJEM SVETU
  • RAZMIŠLJAJ, KAJ BOŠ NAREDIL ZA ŽIVLJENJE IN NE, KAJ BO ŽIVLJENJE NAREDILO ZATE.

In to je to ... takrat, ko zaljubljenost mine ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar