sreda, 2. marec 2011

Tak lep dan!

Zaplešite trave
svoj kristalni ples,
ujemite glasbo bližnjih smrek.
Naj zadoni vaš smeh,
se združi z vriskom
bližnjih brez.
Vsaka veja svojo pesem gode,
tja v mrak, v noč,
vse do nove zlate zore.

Včeraj sem bila v najbližji trgovini s hrano in napolnila voziček. Ob končnem znesku 52e sem bila zadovoljna, saj sem pričakovala več. Potem pa udarec po glavi, kjer sem imela najnovejšo, najlepšejšo, belo, volneno kapo z velikim cofom. Blagajničarka me je vprašala: "Ste mogoče upokojeni, danes so popusti za upokojence!"
Danes smo se na ta račun  v službi pošteno nasmejali. Užaljenost me je že minila. Popodne sem skupaj z Jakobom preživela v mestu ob lutanju po knjigarnah. In jutri? Mogoče bomo prodali stanovanje, napovedan imamo ogled:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar