sreda, 23. marec 2011

Dober dan

Tone Pavček
ROMANCA

Cesta je sama zavila čez plan
in se znebila asfalta med hojo.
Naj zdaj pride sem ciciban
delat preval ali stojo.

Naj skače po tepihu trav
kot Marko v narodni pesmi.
Zrak je zdrav in poln vonjav
in mak rdeč od ljubezni.

In je zavil ciciban
s pločnikov v mladoletje
in sta pljusknila vanj
sončna prha in cvetje.





Precej utrujena sem od prepolnega dneva. Toda dan je bil dober. Prošnje slišane, usluge izpolnjene, hvaležnost prisotna. Tudi v obliki čokolade. Podarila sem jo mehaniku, ki mi je kljub obilici dela spravil v red zavore na kolesu. Peljala sem ga na servis med dopoldansko pavzo, ki je ne bi smela izkoristiti izven vrtca, vendar mi je ravnateljica dovolila. Uspelo mi je preteči 3.5 km, narediti vaje za hrbet, pomagati Jakobu pri izdelavi plakata Družinskega drevesa za govorni nastop v angleščini in ostati potrpežljiva in dobre volje.

Ja, bil je res dober dan. Čaka me le še postelja in v njej dobra družba. Dvojna: knjiga in Tomaž!

Ni komentarjev:

Objavite komentar