torek, 15. november 2011

Napačna ozimnica




Jesen je pozdravila veter,
ko se listje podi za menoj,
v teh temnih jutrih na kolesu
in mi v nosnicah pleše njen vonj.

V toplih barvah življenja
rumene, rdeče in rjave,
ponuja mi svoje drevesne roke
za pretekle dogodke slabe zabave:

"Položi jih v moje šušteče naročje,
njim ni namenjen tvoj čas!
Ozimnica moja je prostor zanje,
naj s sabo jih vzameme, naj izginejo v mraz!"



Še vedno grem zjutraj v vrtec s kolesom. Ob 6.00 zjutraj je kolesarska steza bolj ali manj le moja. In od kakšne lužice. In od jesenskih listov, ki sodelujejo v plesni predstavi z vetrom. Rada imam ta jutra in njihovo samoto. Ne zebe me, misli se zbistrijo in v službo pridem popolnoma budna :)
Nekega jutra sem sprejela povabilo jesenskih listov in v službo prišla še bolj budna in ... lažja.

Paulo Coelho, ALEF
"Da bi se osvobodili spominov, je potreben velik napor. A ko vam bo to uspelo, boste odkrili, da ste veliko sposobnejši, kot ste mislili. Živite v ogromnem telesu, ki se imenuje Svet in vsebuje vse rešitve in vse težave. Namesto, da se vračate v preteklost, poglejte v svojo dušo, svet se ves čas spreminja in vas vleče s seboj." 

Ni komentarjev:

Objavite komentar