četrtek, 17. februar 2011

Srbenje

Ko besede zasrbijo,
spraskam jih 
iz glave na papir.

Ko besede zasrbijo,
spraskam jih
s papirja v spomin.



Odločila sem se. Pisala bom blog. Obožujem besede. Take, ki so le v glavi in jih včasih lažje, včasih težje spravim na papir. Včasih pa sploh ne, ker podležem lenobi.
Obožujem tudi tiste besede, ki jih zelo rada prebiram v knjigah drugih besedoljubov in mi dajo energijo, ko sem brez nje, ki me spravijo v smeh na avtobusu, čakalnici in padam v nemilost ogorčenih ljudi ali le prizanesljivih pogledov, mogoče zavisti, tudi radovednosti: "Le kaj je tako smešno?"
Ja, ljubim knjige in nebesa si predstavljam kot ogromno knjižnjico, s priročno kuhinjo za kuhanje dišeče turške kave. V nebesih mi zaradi nje zagotovo ne bi bolel želodec:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar